Werken bij Phylax ICT

 

ICT Support Specialist

Stel je eens voor: je loopt op een frisse morgen ons kantoorpand binnen, als je fit wilt beginnen kan je de 4 verdiepingen met de trap betreden. Je begroet wat collega’s, praat wat bij over het afgelopen weekend, gaat met je vers getapte cappuccino achter je laptop zitten waarna je wordt gebeld… het is de klant: “We hebben een gigantisch probleem met onze ICT en hebben per direct hulp nodig!”. Kan jij deze klant geruststellen? En belangrijker nog: heb jij een oplossing voor hun probleem? Blijf dan vooral lezen. 😉

Ja, de bovenstaande situatie kan behoorlijk wat stress met zich meebrengen en vereist nogal wat adequate kennis op het gebied van ICT. We zullen er dan ook voor zorgen dat je in een relaxte omgeving terecht komt waarin informaliteit, transparantie en persoonlijke ontwikkeling voorop staan. Zo heb je een manager die bereid is om naar je te luisteren en je graag verder helpt, bieden we trainingen aan om je ICT-kennis up-to-date te houden en zijn je collega’s altijd wel te strikken voor een kopje koffie.

Hoe jouw dag eruit gaat zien?

  • Samen met twee collega’s werk je in een team samen voor een vaste klantenkring. Gezamenlijk ben je verantwoordelijk voor het beheer en de ondersteuning van deze klanten. Dit is zowel remote, telefonisch of even lekker weg in de auto op locatie bij de klant.
  • Het betreft het oplossen van alle ICT problemen en vragen van een klant variërend van gebruikers aanmaken en gebruikers ondersteunen tot het herstellen van storingen in server en virtualisatie omgevingen. Je moet dus goed kunnen schakelen tussen de diverse klanten en problemen.
  • Het adviseren en ondersteunen van klanten bij ICT beslissingen en vragen, als vertrouwde vraagbaak in samenspraak met de betreffende klant consultant.

Heb jij:

  • Minimaal vijf jaar ervaring in Windows-omgevingen (gebruikerssupport, werkplek- en serverbeheer);
  • Goede kennis van Windows Server, Office 365, virtualisatie;
  • Kennis van VoIP, routing en/of firewalls is een Pre;
  • Interesse in nieuwe technieken;
  • Het vermogen om verder te gaan dan het bestrijden van symptomen en pak je problemen bij hun wortel aan?
  • Communicatief sterk in de Nederlands taal zowel mondeling als per mail waarbij je technische informatie op een begrijpelijk manier kunt overbrengen naar de medewerkers van je klanten.
  • Teamplayers mentaliteit.
  • Een drive om de medewerkers van onze klanten gelukkig te maken.

Dan bieden wij jou:

  • Geld;
  • Gezellige collega’s bij wie je terecht kunt voor vragen of gewoon voor een praatje. Goeie tip voor als je denkt dat ze plotseling verdwenen zijn: je vindt ze waarschijnlijk terug in de mancave (eigenlijk een man/womancave, maar dat klinkt niet zo catchy);
  • Een werkomgeving die bereid is vooruit te kijken en initiatieven van iedereen serieus neemt;
  • Een mobiliteitsregeling (auto of vergoeding), een vaste onkostenvergoeding, telefoon en laptop;
  • Trainingen en opleidingsmogelijkheden om je kennis op peil te houden. Hierbij houden we ook je persoonlijke ontwikkeling in het oog.

Oh ja, leuk je te ontmoeten trouwens. We zullen ons nog even voorstellen.

Over Phylax ICT:

Al ruim twintig jaar richt Phylax ICT de ICT-omgeving van haar klanten in. Hierbij leggen we de focus altijd op de klant. Niet alleen de klant in het algemeen, maar vooral ook individueel. De ene klant is de andere niet. Een in kopper natuurlijk, maar wel ontzettend belangrijk om ons dat te realiseren.

Wij lossen complexe problemen op, en we houden dat het liefst zo simpel mogelijk. Als een klant door de bomen het bos niet meer ziet, is het aan ons de taak om die bomen in recordtijd neer te maaien en ze een eenvoudige sleutel tot de oplossing te bieden. En als het even kan, steken we die sleutel zelf in het slot en doen de deur voor ze open.

Ook zijn we ervan op de hoogte dat we niet altijd maar hetzelfde trucje kunnen uitvoeren om de problemen van de klant op te lossen. Daar ontwikkelt de ICT-sector zich simpelweg te snel voor. Daarom is het essentieel dat alle Phylaxers up-to-date blijven van de laatste nieuwtjes in de ICT-wereld. Dit bewerkstelligen we aan de ene kant door mensen aan te nemen die niet terugdeinzen voor verandering en nieuwsgierig zijn naar hoe ICT zich kan ontwikkelen in de toekomst. Aan de andere kant bieden we die mensen trainingen en opleidingsmogelijkheden aan om hun ambities gedaante te geven. Op deze manier genieten onze klanten van de nieuwste oplossingen uit de wereld van de ICT (dit doen we volgens de richtlijnen van Het Betere Werken) en bouwen onze werknemers een springplank om hun persoonlijke aspiraties na te steven.

Tenslotte, als het aan ons ligt houdt onze verantwoordelijkheid niet op bij een KVK-inschrijving en een paar ondertekende arbeidscontracten. Wij hebben de ambitie om daadwerkelijk zorg te dragen voor onze werknemers en hun families, onze klanten en onze maatschappij. Onder hoge stress kan men niet effectief werken, worden onze klanten niet goed bediend en wordt de maatschappij daar ook niet beter van. Daarom is bij Phylax alles bespreekbaar en streven we een cultuur na waarbij eerlijkheid en transparantie hoog in het vaandel staan.

Beëindig nu onze zoektocht en stuur ons een berichtje!

Als je informatie over de functie wilt, stuur dan een mail naar Fvlaarhoven@phylax.nl of bel 088 00 72 122.
Als je overtuigd bent, ik wil die baan, stuur dan je motivatie en CV naar personeelszaken@phylax.nl.

Interesse?

Wilt u meer weten over onze dienstverlening, neem dan contact met ons op. We maken graag een afspraak om u er meer over te vertellen.

Kantoor ’s Hertogenbosch

Hambakenwetering 5M
5231 DD ’s Hertogenbosch

Tel: +31 88 0072100

Interesse?

Wilt u meer weten over onze dienstverlening, neem dan contact met ons op. We maken graag een afspraak om u er meer over te vertellen.

Kantoor ’s Hertogenbosch

Hambakenwetering 5M
5231 DD ’s Hertogenbosch

Tel: +31 88 0072100