Verhalen van onze klanten

Stichting de Tussenvoorziening: De veilige verbinding naar het IaaS-platform

Steeds vaker adviseren we een IaaS- oftewel cloudoplossing. Ook voor Stichting de Tussenvoorziening maakten we een aansluiting op het IaaS-platform. Een oplossing die niet alleen veilig is, maar ook eenvoudig in het beheer is én niet te veel kost.

Stichting de Tussenvoorziening heeft een aantal vestigingen met elk een eigen receptie waar veel telefoontjes binnen komen. Elke locatie heeft zijn eigen eisen en wensen op het gebied van telefonie.

De oplossing

Stichting de Tussenvoorziening is al heel lang klant bij Phylax ICT. Zo stapte de organisatie incl. alle vestigingen eerder over naar een Phylax hosted telefonie oplossing. Phylax ICT levert de stichting nu twee soorten verbindingen:   

  • Fiber voor de grotere vestigingen.
  • ADSL/VDSL voor de kleinere vestigingen (ook afhankelijk van de beschikbaarheid op de locatie).

Bij de vestigingen die meer dan drie telefoonaansluitingen nodig hebben van de door ons geleverde VoIP oplossing, wordt in geval van de DSL verbinding een extra DSL verbinding geleverd die alleen voor VoIP bruikbaar is.

Bij vestigingen waar fiber aangesloten is en waar meer dan drie telefoonaansluitingen zijn, wordt op de fiber verbinding een extra VLAN aangesloten die verbinding maakt met de VoIP oplossing. Een VLAN is een tweede verbinding op de fiber aansluiting.

Alle verbindingen met betrekking tot internet zijn opgenomen in een IP-VPN. Dat betekent dat de verbinding direct met de firewall verbindt in AMS2. De firewall in het datacenter regelt vervolgens de ontsluiting naar het internet of de IaaS oplossing (Uniserver) in AMS5. Tussen de firewall in AMS2 en de IaaS oplossing in AMS5 loopt een directe fiber. Hierdoor is er een ‘gesloten’ netwerk tussen de vestigingen en de IaaS oplossing, zoals u in deze tekening kunt zien:

De voordelen

  • Op de locaties zijn geen firewalls meer nodig. U hoeft dus niet te investeren in hardware of het beheer ervan.
  • De verbinding naar het datacenter heeft geen contact met internet waardoor het veiliger is
  • Het onderhoud van de IP-VPN wordt verzorgd door Phylax ICT
  • Het toevoegen van een vestiging of verbinding is eenvoudig.

Stichting de Tussenvoorziening is erg tevreden over de oplossing die Phylax ICT heeft geboden. Wilt u meer weten over verbindingen naar IaaS-platformen? Bent u benieuwd of deze oplossing ook past bij uw wensen en eisen? Neem dan vrijblijvend contact op met Edwin Bouwens via 088- 0072123 of ebouwens@phylax.nlDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

KlokGroep: De IaaS-oplossing voor een webomgeving

Familiebedrijf KlokGroep heeft als kernactiviteiten het ontwikkelen en realiseren van vastgoed en beleggen. KlokGroep bestaat uit meerdere werkmaatschappijen die allemaal hun eigen specialisme hebben.

KlokGroep klopte bij Phylax ICT aan toen zij van plan waren om een nieuwe web applicatie te ontwikkelen. Voor de hosting van deze web applicatie was KlokGroep op zoek naar een partij die niet alleen een server wilde implementeren, maar ook beheren.

Onze  oplossing

Phylax ICT adviseerde hiervoor gebruik te maken van haar Infrastructure as a Service (IaaS) platform. De Phylax IaaS-diensten zijn ‘out of the box’ ICT-oplossingen voor organisaties die gebruik willen maken van de nieuwste ICT-mogelijkheden zonder investeringslasten en zorgen voor het beheer.

Bij deze oplossing huurt KlokGroep server- en opslagcapaciteit, die wordt aangeboden vanuit het Phylax-datacentrum in de vorm van virtuele servers. Per virtuele server wordt een specifieke capaciteit toegewezen bestaande uit processorkracht, geheugen en dataopslag. Phylax ICT biedt dit aan in samenwerking met haar partner Uniserver.

Om de server te beschermen, adviseerde Phylax ICT deze te voorzien van de nieuwste monitorings- en anti-virus software. Daarnaast wordt de IaaS-omgeving aan het internet gekoppeld via een door Phylax beheerde shared firewall. Eens per week wordt een full back-up gemaakt en dagelijks een incremental back-up.

De voordelen

  • Hoge betrouwbaarheid.
  • Capaciteit kan heel flexibel aangepast worden.
  • Ook de kosten zijn flexibel: u betaalt wat u gebruikt.
  • Geen grote eenmalige investeringen nodig.

Het resultaat

Het IaaS-platform is opgebouwd met de beste componenten die in de industrie aanwezig zijn. Het draait op de nieuwste VMWare vSphere oplossing. Uiteraard is deze omgeving volledig redundant opgezet. Voor deze omgeving geldt dan ook een uptime garantie van 99,98%.

Systeembeheerder Joris Geutjes van KlokGroep is zeer tevreden over de nieuwe webserveromgeving.

Bent u ook op zoek naar een ICT-oplossing op maat? Martijn Frank adviseert u graag. Neemt u gerust contact met hem op via 088 00 72 128 of mfrank@phylax.nlDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

CLB: de voordelen van virtualisatie

CLB Integrated Solutions is gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie, installatie en service van geavanceerde communicatie- en domoticaoplossingen voor de zorgsector. Het bedrijf heeft meerdere vestigingen in Nederland, België en het Verenigd Koninkrijk.

Zoals veel bedrijven had ook CLB een traditioneel netwerk bestaande uit meerdere fysieke servers, waarop Microsoft Windows server en alle benodigde applicaties draaiden. Deze ICT-omgeving voldeed niet meer aan de wensen. Daarom klopte CLB aan bij Phylax ICT voor een passende nieuwe ICT-omgeving.

De performance van de ICT-omgeving was voor CLB een belangrijk issue. De oude omgeving voldeed in dit opzicht niet meer. Bovendien verwachtte CLB dat de druk op de serveromgeving in de toekomst alleen maar groter zou worden. Andere belangrijke uitgangspunten waren dat het systeem flexibel moest zijn qua inzet van de servercapaciteiten en dat het eenvoudig zou moeten zijn om bepaalde virtuele servers te upgraden. Daarnaast moest de nieuwe omgeving ook geschikt zijn voor oude Legacy applicaties.

Onze oplossing

Phylax ICT heeft eerst uitgebreide analyse gedaan naar de situatie van CLB. Daarbij werd onder meer gekeken naar de core applicaties van CLB, hoe de systemen het beste gemigreerd konden worden en hoe de nieuwe omgeving zo optimaal mogelijk kon worden ingericht om te voldoen aan de eisen tav performance en flexibiliteit.

Vervolgens bood Phylax ICT een oplossing die voldeed aan de wensen van CLB:

  • Er is een virtualisatie platform operationeel waarop de oude servers gevirtualiseerd zijn.
  • Er is een alternatieve back-upoplossing voor de gevirtualiseerde serveromgeving geïmplementeerd.
  • Er zijn nieuwe virtuele Windows servers ingericht en operationeel gemaakt.

Phylax ICT verzorgde het projectmanagement en implementeerde de oplossing in samenwerking met CLB.

De Voordelen

Bij virtualisatie worden het besturingssysteem en de applicaties losgekoppeld van de fysieke hardware waardoor een meer kosten-efficiënte, soepele en eenvoudige serveromgeving ontstaat. De verschillende servers worden samengevoegd op minder hardware. Enkele voordelen:

  • Hardware resources worden beter benut.
  • Virtualisatie biedt betere disaster recovery mogelijkheden.
  • Virtualisatie biedt een betere uptime garantie.

Virtualisatie biedt een flexibelere omgeving.

Het resultaat

In november 2015 kreeg Phylax ICT de opdracht en in januari 2016 werd de nieuwe omgeving al opgeleverd.

Dave Theulings, de systeembeheerder van CLB: “Het systeem presteert nu al boven verwachting. Niet alleen het beheer is makkelijker voor ons als ICT-afdeling, maar ook de gebruikers ervaren de nieuwe omgeving als erg snel. Met de nieuwe omgeving is het aantal klachten van gebruikers sterk gedaald. Voorheen hadden we veel te maken met vertragingen van het systeem. Dit kwam doordat de servers de aanvragen niet snel genoeg konden afhandelen en dus ontstonden er wachtrijen op de servers. Gebruikers zaten dus eigenlijk op elkaar te wachten: een file op de server! Nu hebben we een brede snelweg en vrolijke bestuurders. De gebruikers zijn dus erg tevreden.

Ook voor ons als ICT afdeling is het nieuwe systeem een verademing.  We kunnen er alle kanten mee op. Het is makkelijker geworden om servers tijdelijk in te richten voor projecten of om updates te testen. Er is een degelijk back-upsysteem ingericht en we hebben handige beheertools om het verkeer te monitoren en storingen te voorkomen. Het systeem heeft veel mogelijkheden: we zijn nu klaar voor de toekomst!”

Dave Theulings is niet alleen tevreden met de nieuwe omgeving, maar ook over de samenwerking met Phylax ICT: “We zijn erg blij met de diensten die Phylax ICT levert. Phylax ICT heeft veel kennis van zaken, maar is vooral een partner die met ons meedenkt”.

Wilt u meer weten over virtualisatie en of dit past bij uw organisatie? Neem dan contact op met Edwin Bouwens via 088- 0072123 of ebouwens@phylax.nl Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . 

Yellowtail: mobiele telefonie goed geregeld

Yellowtail is specialist op het gebied van consulting en softwareontwikkeling. Het bedrijf bedenkt, ontwikkelt en implementeert innovatieve concepten voor de financiële wereld, de overheid en de retailsector. En met succes! In twaalf jaar tijd is het team van Yellowtail gegroeid tot ruim 40 personen die zowel onderling als voor hun klanten altijd goed bereikbaar moeten zijn. .

Yellowtail klopte aan bij Phylax ICT met de vraag om de mobiele telefonie efficiënter in te richten.

De oplossing

Phylax ICT adviseerde Yellowtail om compleet over te stappen naar één mobiele oplossing. Alle werknemers kregen hetzelfde abonnement: Zakelijk mobiel onbeperkt met 10GB data via het netwerk van KPN. De data zit in één bedrijfsbundel. Dat levert aanzienlijke voordelen op. De totale datavoorraad wordt nu bij elkaar opgeteld en zo beter verdeeld over alle medewerkers

De voordelen

Via de Phylax portal kan Yellowtail het gebruik per werknemer inzien. Dit maakt het dataverbruik goed inzichtelijk. Tevens kan een gebruiker automatisch geblokkeerd worden als hij/zij uit dienst gaat.

Het voordeel voor de werknemers is, dat zij hun rekeningen niet meer hoeven te declareren. Dat scheelt veel administratieve rompslomp. Ook het beheer van de abonnementen, zoals tijdig opzeggen of verlengen, wordt nu centraal en dus efficiënter georganiseerd.

Het resultaat

Albert Stam, product manager bij Yellowtail: “Wij zijn erg tevreden met de oplossing die Phylax ICT biedt. Naast het advies en de realisatie ontzorgen zij ons ook door het support, de administratie en de facturering op zich te nemen. Een complete, centrale oplossing waarbij onze medewerkers flexibel blijven in het benodigde verbruik en met hun eigen favoriete toestel.”

Steeds vaker brengen onze klanten meerdere ICT-diensten onder bij Phylax ICT. Alles onderbrengen bij één ICT-partner biedt veel voordelen. Doordat wij het hele palet overzien, kunnen we verschillende diensten naadloos op elkaar laten aansluiten: vast en mobiel integreren en dat laten aansluiten op de verdere IT-infrastructuur, eventueel aangevuld met cloud diensten.

Albert Stam, product manager bij Yellowtail: “Wij zijn erg tevreden met de oplossing die Phylax ICT biedt. Naast het advies en de realisatie ontzorgen zij ons ook door het support, de administratie en de facturering op zich te nemen. Een complete, centrale oplossing waarbij onze medewerkers flexibel blijven in het benodigde verbruik en met hun eigen favoriete toestel.”

Steeds vaker brengen onze klanten meerdere ICT-diensten onder bij Phylax ICT. Alles onderbrengen bij één ICT-partner biedt veel voordelen. Doordat wij het hele palet overzien, kunnen we verschillende diensten naadloos op elkaar laten aansluiten: vast en mobiel integreren en dat laten aansluiten op de verdere IT-infrastructuur, eventueel aangevuld met cloud diensten.

Interflon: Uitwijk as a service

Interflon is een wereldwijde speler in smeermiddelen die worden ontwikkeld en gemaakt in Roosendaal. Voor Interflon zou het een ramp zijn als die locatie getroffen wordt door een calamiteit. Het bedrijf wilde zekerheid en de continuïteit  van hun dienstverlening waarborgen. En daarom klopte  het aan bij Phylax ICT.

De oplossing

Phylax ICT adviseerde Interflon de Uitwijk as a Service (UaaS) dienst. Backups van het serverpark van Interflon worden gerepliceerd en opgeslagen in een datacentrum in Amsterdam. Hier wordt steeds de laatste back-up bewaard. Mocht zich een calamiteit voordoen, dan kunnen de servers van Interflon opgestart worden op het virtuele platform van de provider. Vanaf dit platform kan vervolgens verder gewerkt worden.

De voordelen

  • Een volwaardige ICT-omgeving op een high availability platform inclusief backups.
  • Na een calamiteit kan de ICT binnen 24 uur weer operationeel zijn

Het resultaat

Interflon is erg tevreden met de oplossing die Phylax ICT bood. Het geeft een veilig gevoel om voorbereid te zijn op mogelijke problemen. Bijkomend voordeel is dat Interflon nu helemaal geen tape of losse media back-up meer nodig heeft, waardoor op de lokale back-up wordt bespaard.

Meer weten over de dienstverlening van Phylax ICT? Martijn Frank vertelt u hier graag meer over. Bijvoorbeeld over telefonie oplossingen die ervoor zorgen dat uw medewerkers optimaal bereikbaar zijn. Neemt u gerust contact met hem op via 088 00 72 128 of mfrank@phylax.nl Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

All Liquids Piping: ICT-netwerk op maat

All Liquids Piping is een bedrijf dat zich richt op de verhuur en verkoop van industriële slangen en tijdelijke leidingsystemen. Naast verhuur en verkoop verzorgen ze ook de inspecties, keuringen en (her)certificering van leidingen en slangen.

Bij de start van het bedrijf All Liquids Piping wilden de eigenaren een ICT-netwerk op maat. Dit netwerk moest al binnen enkele dagen draaien tegen lage initiële kosten. Phylax ICT bood een creatieve oplossing.

  • Het team van All Liquids Piping is zeer gedreven en ambitieus en staat 24/7 voor haar klanten klaar. Om zich te kunnen focussen op hun kernactiviteiten, besloot het bedrijf de volledige IT uit te besteden aan Phylax ICT. Daarbij had het bedrijf de volgende wensen:
  • ALP eenvoudig kunnen inspelen op de groei van het bedrijf;
  • De nieuwe omgeving moest veilig zijn.
  • Het bedrijf wilde de IT volledig uitbesteden.
  • De initiële kosten moesten laag blijven.
  • De omgeving moest binnen enkele dagen worden opgeleverd.

Onze oplossing

 Er werd een Remote Desktop Server (terminal server) geplaatst in een hosted omgeving met een hoge beschikbaarheid. Omdat er nog niets bekend was over de benodigde performance, hebben we deze ingeschat en adviseerden we een server met een dual core processor, 8 GB geheugen en 100 GB capaciteit aan opslagruimte. Deze capaciteit wordt continu gemonitord en kan eventueel bijgesteld worden.

Alle gebruikers werken op basis van remote desktop. Tussen het kantoorpand en de virtuele server is een vaste Virtual Private Network (VPN)-verbinding opgezet zodat netwerkprinters en dergelijke op een veilige manier gekoppeld kunnen worden aan de server in het datacenter.

Phylax ICT maakte de ICT infrastructuur operationeel door implementatie van de benodigde netwerkcomponenten inclusief switch, firewall en één accesspoint. Ook leverde Phylax ICT uit voorraad twee thin clients inclusief beeldscherm, drie laptops, een multifunctional printer en een Zebra netwerkprinter, natuurlijk inclusief software en implementatie. Daarnaast hebben we ook een volledige Office 365 omgeving ingericht, inclusief hosted mail.

Het resultaat

Carline van Herk-Breure van All Liquids Piping: “We kijken nu al met veel vertrouwen naar de toekomst. De centrale omgeving in het datacenter draait al en daar kunnen we al mee werken. De reactiesnelheid en oplossingsgerichtheid tot nu toe zijn goed en we weten dat Phylax op korte termijn kan schakelen. Met de verwachte groei in de toekomst is dit goed om te weten”.

Met deze oplossing is All Liquids Piping verzekerd van een ICT-omgeving die voldoet aan al hun eisen:

  • Een kwalitatief hoogwaardige en veilige, centrale IT-omgeving.
  • Men kan met MS Office Suite, InspHire en dergelijke programma’s werken op de centrale server in het datacenter.
  • De centrale omgeving en laptops zijn met gedegen antivirus software beveiligd.
  • Er is een draadloos netwerk beschikbaar.

Phylax ICT werkt aan oplossingen die mensen gelukkiger maken. Vaak worden zij daar ook nog eens productiever van. Wij noemen dat ‘Het betere werken’.

Wilt u ook een netwerkoplossing op maat? Of een vrijblijvend advies over de mogelijkheden? Neem dan contact op met Edwin Bouwens via 088- 0072123 of ebouwens@phylax.nl Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Stichting deTussenVoorziening: VOIP

Hosted Telefonie heeft veel voordelen ten opzichte van traditionele telefonie met een vaste telefooncentrale: lagere kosten, hogere betrouwbaarheid en meer gebruiksgemak!

Daarom raadt Phylax ICT steeds vaker hosted telefonie oftewel hosted VoIP aan. Daarbij wordt geen gebruik gemaakt van een vaste telefooncentrale die op een fysieke locatie staat, maar gaat alles via de cloud. Spraak wordt via het internet of een ander IP-datanetwerk getransporteerd: Voice over IP.

Stichting de Tussenvoorziening omvat  een aantal verschillende welzijnsvoorzieningen die op twaalf verschillende locaties gelegen zijn. Elke locatie heeft een eigen receptie met verschillende eisen en wensen op het gebied van telefonie.  Overal was verschillende telefonie-apparatuur en inmiddels was het onduidelijk geworden hoeveel telefoonlijnen er waren. Een mooie uitdaging dus.

Onze oplossing

De stichting is met al haar locaties overgestapt naar een Phylax hosted telefonie oplossing. Sommige locaties kregen alleen de basisfunctionaliteit, anderen hebben gekozen voor uitgebreidere functies zoals telefonische spreekuren op aparte nummers met individuele wachtrijen.

Het project werd gefaseerd uitgevoerd in twee jaar. In die tijd zijn de locaties van de stichting geen moment onbereikbaar geweest. Alle bestaande telefoonnummers zijn behouden gebleven. 

De voordelen

  • Directe doorkiesnummers voor alle medewerkers.
  • Flexplekken met inlog functionaliteit telefonie.
  • Software op PC om nummers te kiezen en beschikbaarheid van collega’s te kunnen inzien.
  • Recepties werken met receptie software.
  • Eén technologie voor alle locaties en gebruikers.
  • Integratie ICT en telefonie.
  • Recepties kunnen elkaars wachtrijen overnemen met receptie software.
  • Onderling bellen tussen locaties is gratis.
  • Flexibele kosten structuur: betalen per gebruiker en alleen voor de functionaliteit die wordt gebruikt.
  • Overal inzage in belkosten.

Het resultaat

Aanschaf en onderhoud van hosted telefonie is aanzienlijk goedkoper dan bij een vaste telefooncentrale. Wij besparen voor onze klanten gemiddeld 30-40 procent. Bovendien bent u met mobiele telefonie beter bereikbaar. Op iedere locatie met een internetverbinding kunt u voortaan bellen, dus ook vanaf huis. Dit past perfect bij Het Nieuwe Werken. Ook smartphones kunnen aan de centrale gekoppeld worden, zodat u mobiel kunt bellen via het zakelijke nummer. En bij calamiteiten op kantoor, zoals brand, draait de telefooncentrale gewoon door.

Kortom: genoeg redenen om voor hosted telefonie te kiezen. Sluit dit aan bij uw wensen en eisen? Neem dan vrijblijvend contact op met Martijn Frank via 088- 0072128 of mfrank@phylax.nl Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

A brand new day: de voordelen van Exchange Online

Goede zakelijke e-mail is erg belangrijk voor de productiviteit van uw medewerkers. Mail is nog steeds het meest gebruikte zakelijke communicatiemiddel. Daarom biedt Phylax ICT uitstekende Hosted Mail oplossingen.

Oplossing

Onlangs constateerden het bedrijf Brand New Day dat de eigen mail omgeving niet meer voldeed. Met het oog op de huidige ontwikkelingen zoals virtualisatie, cloud diensten, afhankelijkheid van ICT en plaats onafhankelijk werken, adviseerden we hen de Hosted Mail omgeving van MS Office 365 (cloud oplossing).

Joris Jaspar, manager Finance & Logistics bij A Brand New Day: “In ons bedrijf hebben we te maken met vrij grote mailboxen. Toen we een vaste server hadden, liep die bijna letterlijk over. Phylax ICT adviseerde ons om de capaciteit te vergroten met Hosted Exchange 365. Inmiddels gebruiken we dit al naar volle tevredenheid!”

De voordelen

  • minder onderhoud nodig aan de eigen centrale server omgeving.
  • meer dan voldoende groeimogelijkheden.
  • hoge beschikbaarheid.
  • benodigde licenties per gebruiker eenvoudiger.
  • de totale kosten zijn lager dan bij een eigen omgeving.

Het resultaat

 Joris Jaspar: “We werken al lang samen met Phylax ICT. Zij functioneren als onze eigen IT-afdeling. We kunnen met alle vragen bij hen terecht. Het is fijn om zo te kunnen vertrouwen op een partner. Phylax ICT ondersteunt ons ook bij dagelijkse IT-problemen via de helpdesk.  Dat werkt prima. We zijn er blij met de adviezen van Phylax ICT en het serviceteam!”

Wilt u weten of over de mogelijkheden van Hosted Mail? Neem dan vrijblijvend contact op met Edwin Bouwens via 088- 0072123 of ebouwens@phylax.nl Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Sauflon: de private cloud oplossing

Sauflon is een wereldwijde fabrikant van contactlenzen en vloeistoffen. In hun oude IT-omgeving hadden ze te maken met grote terugkerende investeringen. De medewerkers wilden ‘gewoon’ altijd en overal kunnen doorwerken. Voor de directie was met name de veiligheid een verbeterpunt: het risico van uitval van een kantoorlocatie moest uitgesloten worden.

Onze oplossing

Phylax ICT ging op zoek naar een oplossing die optimaal past bij de behoeften, maar zeker ook bij de werkprocessen van Sauflon. We adviseerden over te stappen van een lokale IT-omgeving naar een private cloud oplossing, ook wel IaaS genoemd: Infrastructure as a Service. Als Groupware oplossing adviseerden ze Exchange Online van Microsoft.

De IaaS-oplossing betekent dat Sauflon server- en opslagcapaciteit huurt van Phylax ICT. Deze opslagcapaciteit wordt aangeboden vanuit ons datacentrum in de vorm van virtuele servers. Per virtuele server wordt een specifieke capaciteit toegewezen bestaande uit processorkracht, geheugen en dataopslag.

De Sauflon servers draaien in ons datacentrum op een virtueel platform afgescheiden van andere klanten. Ze zijn gekoppeld via een privé-verbinding en de internetconnectie loopt via het datacentrum. Gebruikers werken via een terminal server.

Deze oplossing heeft als grote voordeel dat Sauflon niet moest investeren in een nieuwe serveromgeving. Met het geheel van IaaS, IP-VPN verbindingen en de inrichting ervan, kreeg Sauflon een kwalitatief hoogwaardige en veilige centrale IT-omgeving, die vergelijkbaar is met een enterprise network.

De voordelen

  • Schaalbare ICT-omgeving (en kosten), zowel up- als downgraden mogelijk.
  • Hoogste uptime zekerheid en garanties.
  • Uitstekende performance en beveiliging.

De gebruikers hebben de beschikking over de nieuwste versies van Office en Exchange.

Het resultaat

Sauflon heeft nu een hoogwaardige oplossing die meer biedt dan dat ze op eigen locatie konden krijgen. Ze hebben een uptime garantie van 99,98%! Het systeem draait naar grote tevredenheid.

Jan Notenboom van Sauflon: “Het belangrijkste is de grote zekerheid en flexibiliteit die deze oplossing ons biedt. Wanneer we extra capaciteit nodig hebben, is dat binnen een dag geregeld. En als we minder nodig hebben, geldt hetzelfde. Verder is er altijd een optimale back-up aanwezig die grote problemen voorkomt. Als er brand uitbreekt of onze server wordt gestolen, hebben we nog steeds de beschikking over onze data. Dat geeft een veilig gevoel. Bovendien zijn we altijd up-to-date qua programmatuur.”

Notenboom is erg tevreden over de samenwerking met Phylax ICT: “De implementatie ging boven verwachting. Het systeem draaide al snel en binnen een maand was het al helemaal zoals we het wilden hebben. Dat geeft veel vertrouwen. Ook als er problemen zijn,  kunnen we op ze rekenen. Het is goed om te weten dat ze altijd stand-by staan. Wij zijn een erg tevreden klant!” 

Wilt u ook een veilige, flexibele ICT omgeving op maat? Of een vrijblijvend advies over de mogelijkheden? Neem dan contact op met Edwin Bouwens via 088- 0072123 of ebouwens@phylax.nlDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .